Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Орки

Крокуючи під стягом Вогняного Дракона, армії орків постійно на марші, завжди в пошуках нових міст для винищення, народів для завоювання, а людей для жертвопринесень та рабства.

Детальне планування операцій войовничі до мізків костей орки вважають виявом боягузства, а хитрі тактичні витівки – ознакою виніженості. На противагу цьому орки повністю покладаються на комбінацію невщухаючої агресії, безсмертної хоробрості, та природній здатності бачити слабкості.

Незважаючи на те, що їх поведінка може здаватись нелогічною та ірраціональною для чужинців, орки бачать кожен бій, кожну жертву і кожне спалене селище ще одним кроком до Великого Полум’я, керованому орками апокаліпсису, у якому Агон буде спалено до тла і підготовлено для правління Вогняного Дракона.

Морак (Morak)
Більша частина батьківщини орків вкрита сірковуглецевими та населеними комахами болотами, в яких безталанний мандрівник занурюється по коліна у липку багнюку. Дощ – частий гість в Мораку і тому комбінація із хмар та туману над болотами гарантує те, що сонце рідко, а то і взагалі ніколи не порушить цю похмуру атмосферу.

Північна третина земель Мораку вкрита великою кількістю вулканів та потоками лави, що стікають з них. Земля між вулканами горбиста, скеляста і настільки ж не родюча, наскільки врожайні південні болота.

Королівство орків знаходиться в центрально-східній частині основного континенту Агону. Нескінченна війна ведеться між орками та їх найближчими сусідами – людьми з Мерсії на півдні та Двергеймськими дварфами на північному заході. На північному сході знаходиться континент Іссам, який є власністю та ігровим майданчиком для космічного дракона, в той час як нейтральне місто Сільвертаун знаходиться на південному сході. На заході Пелена Онцилуса поступово завойовує серце Агону.


Вороги: Садаєл
У найтемніших та найвіддаленіших частинах боліт Мораку знаходяться поселення Садаєл, раси винахідливих та напівцивілізованих людоящерів. Хоч і миролюбиві зазвичай, садаєл відчувають непримириму ненависть до орків, які були їх більш успішними ворогами у віковічній боротьбі за скромні ресурси боліт.

Поселення садаєл побудовані на з’єднаних між собою дерев’яних платформах, що закріплені на опорах, які ростуть із болотної багнюки. Вони стараються селитись у дерев’янистих болотах чи мангрових лісах, будуючи свої будинки поміж дерев та в гармонії з природою. Поселення садаєл можна надибати в усіх болотистих районах Морак.

Худі та невисокі, садаєл погані бійці в рукопашну, зате вони відмінні стрільці та компетентні чарівники. Час від часу вони беруть собі на допомогу групи літаючих змій та частенько об’єднуються із акатарськими людоптицями.


Палаючий Череп (Flaming Skull)
Ріки лави протікають крізь та оточують столицю орків, яка знаходиться в тіні активного однойменного вулкану. Незначні викиди Палаючого Черепу тут вельми часті, а дощ із попелу останнім часом майже не припиняється і тому сонце приємно (для оркських очей) відтіняється пеленою чорної та шкідливої хмари.

Орки раді підвищеній активності вулкану, сприймаючи це як знак того, що Вогняний Дракон скоро прокинеться зі своєї дрімоти. Коли найближче портове поселення Обідраний Ельф (Flayed Elf) було повністю знищене нещодавньою сейсмічною активністю, незворушна влада орків направила легіони рабів на відбудову нового порту поруч з руїнами старого.

В центрі Палаючого Черепу розташовані Великі Сходи, величезна пірамідальна будівля, в якій знаходиться лігво Вогняного Дракона. Щодня десятки, а то і сотні жертв кидають всередину вічно палаючих Великих Сходів, де вони живлять божественний драконячий вогонь. Вогняний Дракон зараз відпочиває та дрімає, але за свідченнями оркських священнослужителів час її пробудження близько.


Недалеко від Флеймінг Скулл знаходяться три початкові поселення, де оркські шукачі пригод розпочинають свою кар’єру. Новий Обідраний Ельф (New Flayed Elf) – це велика портова зона, що наглядає за маяком та прибережною зоною. Металеве Серце (Metal Heart) знаходиться на острові оточеному глибоким болотом, а Відітниголова (Chopping Necks) – на сполучених між собою острівцях, що виринають із лавового озера.

Культура та релігія
Орки представляють собою виключно войовничу расу і вся робота в Мораку робиться руками рабів. Найбільша кількість цих невдах – гобліни, але значну частку також представляють собою клан свартдвергір, які були поневолені після еміграції на південь з Двархейму.

Орки поклоняються Вогняному Дракону, богу хаосу з неймовірною силою, який нещодавно об’єднав розрізнені племена орків під своїм керівництвом. Зараз відпочиваючи всередині Великих Сходів у Палаючому Черепі, Вогняний Дракон керує орками через Великого Посланця Арксантоса, червоного дракона, який отримує сонні накази дрімаючої богині (або принаймні каже, що отримує) та керує зловісним орденом, що називається Драгонбаунд. Коли Вогняний Дракон повністю прокинеться, то вона візьме управління об’єднаними арміями орків в свої руки і разом вони принесуть Велике Полум’я. А тим часом орки – які ледь стримуються – роблять все що в їх силах, аби підготувати підгрунтя для початку різанини, яка покладе кінець всім війнам.

Оскільки Вогняний Дракон вимагає постійних жертвопринесень, армії орків регулярно ходять в рейди за новими жертвами. Всіх полонених в результаті цих набігів ведуть до Палаючого Черепу, там затягують на вершину Великих Сходів і кидають у палаючу пащу, що веде до покоїв Вогняного Дракона всередині.

Традиційний ватажок оркської нації – це Великий Голова Палаючого Черепа, щось типу короля, чия влада над племенами ослабла з плином часу. Поточний Великий Голова Узрок Дезфіст, традиціоналіст, якого обурює влада священнослужителів і який підозрює Арксантоса у підробці сонних послань від Вогняного Дракона, що останнім часом стали включати принесення скарбів та їжі до лігва Арксантоса у Емберхолі.

Впливові фракції
Великий Голова Узрок командує однією з найбільших армій в Агоні, Залізними Орками (Iron Orks), що є елітним підрозділом цієї армії, куди обирають лише найсильніших, найжорстокіших та найхитріших (саме в такому приорітеті). Віддані Узроку до останньої клітини вони постійно при справах, і підкоряються лише прямим наказам Великого Голови, тому дехто вважає, що їх існування має на меті створення противаги священникам Драгонбаунду.

Вартові боліт (Defenders of the Swamp) – оркський орден лицарів, що присвятили своє життя знищенню небажаних елементів у болотах Мораку. Оскільки Морак не відчуває недоліку в монстрах та ворогах, Вартові завжди зайняті і членство в цьому ордені приваблює орків із надмірними садистськими нахилами.

Драгонбаунд (Dragonbound) – неймовірно популярна група фундаменталівстів, які присвятили своє життя Вогняному Дракону і які показують свою відданість відрізаючи собі губи та вкриваючи власне тіло глибокими шрамами. Драгонбаунд не стидаються плести інтриги за спиною Великого Голови Узрока, якого вони бачать лише пішака (хоч і дуже зухвалого) у грі Вогняного Дракона.

Еродак (Erodach) – група гуманоїдних створінь, які є майстрами вогняного елементу. Пихаті та зарозумілі, вони відомі як своїм неординарним розумом, так і холодною жорстокістю. Походження еродак невідоме (але вони точно не корінне населення Агону), а їхні мотиви оповиті мороком. Вони стверджують, що являються надійними союзниками Вогняного Дракона та орків Мораку, але багато хто вважає, що вони прийшли в Морак маючи власні приховані наміри.

Гільдія Головорізів (Guild of Thugs) – це високоорганізована – по оркським міркам – банда, яка хоче привести Морак в стан анархії, щоб вони змогли вільно правити. Гільдія підриває авторитет Великого Голови де тільки може, а також зневажає священників Драгонбаунд.

Чим особливі орки?
Орки кидають своїх слабких та хворих дітей у болото. В результаті цього процесу еволюції через оркський добір, населення Мораку фізично сильніше за більшість інших рас Агону. У орків є природна схильність до рукопашного бою та інших вмінь, що потребують грубої сили.

Орки об’їжджають величезних тварюк із жахливим характером, яких називають кабанами смерті. Ці монстри постійно та рясно пітнють, вкриваючи свою лису спину лискучою жирною рідиною. В бою кабани смерті б’ють потужними копитами та махають величезними вигнутими бивнями, що стирчать з їх рота. Оркські ковалі посилюють цю їх природню зброю наносячи на них тонкий слой лінспару (leenspar), який потім оздоблюють чорними рунами орків. Очі кабанів смерті висікають крихітні іскри злості, які губляться в товстих складках шкіри на їх лобі.

Орки бачать в інших расах виключно джерело прибутків, садистського задоволення та жертв. Єдина раса з якою вони можуть об’єднуватись без відрази – це махірім, яких вони поважають за хоробрість, спритність та майстерність в бою.


Світ очима орків:
“All hail the Fire Dragon – bringer of death, destruction and orkish superma… sumepra… bestness. When Flaming Skull rages, the Fire Dragon stirs, and since a waking goddess needs food, we must triple the rate of sacrifice immediately!”
– Izkruul Viletongue, Dragonbound priest.

“If we sacrifice everyone else, who will be left to build, clean and make food? Only us, that’s who!!! If you ask me, the Dragonbound are crazy and Grand Messenger Arxanthos is a big, fat, talky cheat.”
– Arhard Deathspear, Iron Ork officer.

“The mud around your feet… the buzzing of a million little insects… the rich smell of rotting vegetation upon the wind… there are many places in the world, but no place beats the swamps of Morak.”
– Biggor Stonecrusher, Defenders of the Swamp knight.

“In the olden days, it was every ork to himself and the will of the strongest always previle… prelaive… decided. To bring back those happy days, when death was everywhere, we must slay the dragon and chop off the Big Head!”
– Angrar Stabface, Guild of Thugs member.

“Though indubitably breath-taking, my own scintillating splendiferousness is a mere shadow of the supreme magnificence that is the Fire Dragon. She dreams in her sleep, and those dreams are conveyed to me, her Grand Messenger: Arxanthos the Sublime, the Immaculate, the Chosen Among Dragons.”
– Arxanthos, Grand Messenger of the Fire Dragon.


Орки очима інших рас:
“A band of mud-brained swamp-bullies, whose only defense from extinction is the disease-ridden awfulness of their homeland. Soon, the human armies will march north and clean out that stinking nest forever.”
– Simeon Ramsfleet, human Knight of Malregard.

“Guided by the cruel cunning of the Fire Dragon and her priesthood, the orks are becoming more than just a disorganized race of raiders and murderers. We should seek to destabilize the current regime by subtly encouraging the ambitions of Big Head Uzrok, while supporting the delightfully reactionary policies of the Guild of Thugs.”
– Cirail Silverglow, mirdain merchant

“In a world full of weakling prey, the orks are distinguished by their great physical strength and near-limitless bravery. What they lack in shrewdness and predatory instincts, they compensate for with size and a wild-eyed enthusiasm that the lesser races find intimidating.”
– Yalena the Wise, mahirim huntress.

“Half-witted swamp vermin! Though we have no interest in their vile homeland, the alfar will still take the time to eradicate every living thing in it that is larger than a small lizard.”
– Sihgan Ghostshoon, alfar mage..

“Orks do not know how to build, only destroy. If it wasn’t for their slaves, they would still be living in pathetic little mud hut villages scattered throughout the swamp.”
– Skuldgeir Graythrone, dwarven bureaucrat.


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development