Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Мірдейн

Мірдейн – це витончена та висококультурна раса, яка більше полюбляє дипломатію, ніж військові дії та майстерність, ніж грубу силу. Їхня імперія базується на політичному впливі, торгівлі та мережі розвідників, яка нагадує гілки дерев їх лісистої батьківщини.

В бою воїни мірдейн рухаються плавно та граціозно, вичікуючи ідеальний момент, щоб завдати хірургічно точний удар. Мірдейн знамениті тактики, які можуть досягнути успіху навіть у здавалося б неможливих умовах завдяки чудово поставленим маневрам, хитрощам та стратегії.

Міренділ та Республіка
Кордони королівства мірдейн постійно змінюються під впливом війн, але його ядро завжди залишається в Міренділ, величезному та стародавньому лісі, який охоплює південно-західну частину основного континенту Агону.

На півночі Міренділ межує з рівнинами та зеленими пагорбами Племенних земель махірім. На півдні та сході, за безлюдними із-за постійних війн землями, лежить Нагаст, отруйна та магічна батьківщина альфар. За Рубіновим морем (Ruby sea) на півдні знаходиться Рубаят, пустельний континент, який останнім часом пав під стрімким натиском орд мерців Червоного Фараона. На сході Лісової республіки знаходиться серце Агону, за яке ведеться невпинна війна і яке поступово поглинається Пеленою Синокуса, безсмертного мага, що володіє дивною та потужною формою магії тіней.

Ліс Міренділ пересікає декілька широких стрімких річок, найвідоміша з яких – Іртан, джерело якої знаходиться в найтемніших глибинах лісу, а гирло – в Ейрандарських болотах на заході міренділу. Декілька гірських хребтів та озер розділяють ліс, роблячи його менш однорідним аніж здається на перший погляд.

Унікальною особливістю Міренділу є велика кількість стихійних регіонів, зв’язаних порталами із дивними стихійними зонами. Через ці портали проходять сутності стихійної природи: як погодні ефекти, так і монстри, яким вона рідна. Найбільш відомі стихійні зони в Північному Ерінтелі, що має арктичний клімат, та Південно-Західному Аліані, який постійно спустошують вогняні бурі. Поява всіх стихійних зон була побічним ефектом провального магічного експерименту, проведеного під час Війн Узурпатора і всі спроби закрити їх провалились.

Вайлдспрінги це святилища ельфів, які можна знайти в усьому Міренділі. І хоч їх вигляд дещо відрізняється один від одного, більшість представляють собою кругле озеро з маленькими острівками посередині. Кожен острівець – це домівка для одного Вседерева, а саме озеро оточують високі камені. Феї та піксі живуть біля Вседерева, а густі ліси навколо вайлдспрінгів є домівкою для безлічі інших ельфійських створінь.

Вороги: звіролюди міренділа
Споконвіків великий ліс був полем бою між мірдейн та звіролюдьми. Найстаріші ельфійські пісні розповідають про перемоги над ними, а битва з цим прадавнім ворогом залишається справжнім іспитом для воїнів мірдейн.

Як і мірдейн, звіролюди – діти міренділу, які люблять жити в лісах, аніж на будь-яких інших територіях. Але в той час мірдейн почитають дерева серед яких вони живуть, для звіролюду вони є лише цінним ресурсом, що чекає поки його зберуть. Вони вирубують ліс навколо своїх поселень, а потім переїжджають, коли на місці їх проживання не залишається нічого, окрім пустелі. Місцеві мірдейн намагаються винищити ці поселення, поки вони ще не нанесли значної шкоди.

Зріст звіролюдини близько трьох метрів, а їх міцні тіла вкриті чорною шерстю. Об’ємні руки та ноги підказують, що вони мають величезну силу, а кігтисті лапи нагадують ведмежі. На руках, тим не менш, у них п’ять гнучких вкритих шерстю пальців і вони здатні використовувати велику кількість інструментів.

Вороги: лісові пророки

Друїди-фундаменталісти вважають, що Міренділ належить тваринам та створінням, які співіснували в ньому з часів пралісів: кентаврам, дріадам та феям. Насправді, лісові пророки хочуть звільнити Міренділ від цивілізованих та будуючих домівки цивілізацій, таких як звіролюди та мірдейн і вони не припинять свою боротьбу, допоки з лісу не зникне останній фермер, лісоруб та міщанин.

Лісові пророки створюють свої лісові армії використовуючи прокляття, яке знищує свідомість звичайних тварин і наповнює їх невмолимою суіцидальною люттю. Тварини, наділені прокляттям лісових пророків, нападають на будь-яке гуманоїдне створіння на своєму шляху. Повільно але впевнено, прокляття розвивається, і зрештою вони стають схожими на нежить рухому ненавистю, що пульсує в їх зруйнованих тілах.

Невідомий для більшості пророків, їх справжній лідер, величезний древній дракон живе в глибокій печері під Міренділом. Мрія дракона – самому стати пророком-королем Міренділу, коли республіка сильно ослабне.

Чарибдіс (Charybdis)
Столиця мірдейн займає береги річки Іртан біля її джерела і майже половина дерев в лісі росте на її берегах. Витікаючи з Чабирдіса, Іртан спускається донизу величезним водоспадом, який внизу сповитий пеленою туману від власних бризок. Із-за цього, дивлячись вниз із Чарибдісу, може здатися, що столиця мірдейн літає в хмарах.

Як і всі поселення мірдейн, Чарибдіс має декілька поверхів, які пов’язані між собою східцями, підйомниками та підвісними дерев’яними мостами. Мірдейн полюбляють жити серед листя та гілок величезних прадавніх дерев, але більшість ділових та оборонних споруд стоять на землі. Кажуть, що стародавнє священне Вседерево, яке росте на маленькому острові посеред Іртану, було пращуром всіх подібних йому дерев.

Нові мірдейн починають свої пригоди в одному з трьох поселень, які знаходяться в околицях Чарибдісу. Кінгс Холдфаст (King’s Holdfast) знаходиться на трьох притоках Іртану, що протікають крізь нього і окреслюють його кордони. Біля цього поселення знаходиться один з найбільших та найповажніших вайлдспрінгів в усьому Міренділі. Ліфхелм (Leafhelm) займає декілька широких плоскогір’їв у великих скелястих горах, які красиво звеличуються над лісом. Беладінс Рест (Beladin’s Rest) побудовано під та поміж величезних гілок Ериасіла (Eryasil), неймовірно здорового грінрута, найбільшого дерева в усьому Агоні.

Культура та релігія
Суспільством мірдейн керує клас знаті, які називаються ельфійськими лордами. Вони єдині з мешканців, хто має право бути обраним у Великий Парламент, де приймаються найважливіші закони та укази. Потім з-поміж себе вони обирають єдиного Арана, що здебільшого слугує лише символічною главою держави.

Корені Лісової республіки йдуть від Війн Узурпатора, яка закінчилась 80 тисяч років тому. За ці віки суспільство мірдейн накопичило таку кількість ритуалів, традицій та законів, що більшість іноземних спостерігачів вважають багато з них зайвими і занадто складними. Для Мірдейн, щоправда, подібні думки є свідченням браку інтелекту, необхідного для ведення вмілої політики та адміністрації.

Хоч вони і не дуже релігійні, мірдейн бачать у Міренділському лісі живу сутність, яку необхідно поважати та захищати – і навіть поклонятися, згідно з деякими припущеннями. Повагу до лісу можна вважати центральним аспектом культури мірдейн, і найважливіші ритуали у (переповненому) церемоніальному календарі пов’язані зі зміною сезонів Міренділ.

В певному сенсі можна сказати, що мірдейн також поклоняються низці епічних героїв, які оспівуються в піснях і про які складають казки та вірші. Найбільш відомими серед них є Міртай (чоловік) та Лоратай (жінка), яких почитають і як трагічних героїв, і як приречених ідеальних коханців.

Впливові фракії
Зі сторони здається, що Лісова республіка спокійна та незмінна, але ті, хто порине у внутрішні справи мірдейн – через завдання, які даватимуть ворогуючі фракції – відкриє для себе світ інтриг, зрад та смертельної боротьби за владу.

Хоч Аранси фізично займають Смарагдовий трон, їх контролюють ельфійські лорди, які обирають Арансів лише в якості символа їх правління. Як клас ельфійські лорди в основному зацікавлені в підтримуванні поточного сатусу кво, який залишався останні тисячоліття. Гордовиті, надміру консервативні та части егоїстичні вони здатні жорстко розправлятись з тими, хто їм протистоїть.

Сяючий шпиль (Serene Spire), названий в честь магічно освітленого шпиля на вершині цитаделі Ірендір, – древнє коло магів. Вони завжди були силою, на яку зважали в Міренділі і постійно борються за владу над Смарагдовим троном. Сяючий шпиль такі ж гордоиті як і їх старі суперники, але дещо менш консервативні і менше бояться нового.

Члени фракції Стріла (Arrowhead) віддають перевагу прямому військовому протистоянню з ворогами мірдейн, аніж дипломатії та шпигунству. Вони вірять, що Республіка занадто милостиво ставиться до своїх ворогів, але крім того Стріли відчувають, що настав час змінити режим: вони хотять замінити парламент ельфійських лордів спрощеним але рішучишим органом, де військові б контролювали Смарагдовий трон.

Коло друідів (Circle of Druids) – захисники лісу та медіуми, через яких магія лісу передається в суспільство мірдейн. Очікувано, що друіди категорично протистоять будь-якому використанню лісів і вони кревні вороги звіролюдів. Коло друідів також глибоко занепокоєне зростаючою кількістю тварин, яких звели з розуму жорстокі Лісові пророки.

Чим особливі мірдейн?

Мірдейн народжуються зі схильністю до магії і, хоч є і виключення, більшість з них володіє хоча б базовими магічними навичками. Більшість дітейн міодейн вчаться полювати, коли вони підростають і в результаті вони отримують гарні навички володіння луком.

Мірдейн об’їжджають велетенських котів, в яких ціниться розмір, покірність та лють. Вони нагадують Сніжних леопардів з північного континенту Ніфлхейм з білим п’ятнистим хутром, довгими кущавими хвостами та блідо-блакитними очами. На відміну від леопардів, аердінські коти мають величезні клики, що ростуть з верхньої щелепи і які вони ефективно використовують в бою. Мірддейн зазвичай одягають на Аердін м’які та прості сідла, які не мало сковують їх рухи.

Мірдейн надійні та стародавні союзники людей та дварфів, хоча їх звичка вважати себе природними лідерами часто спричинює певне недовольство. Мірдейн полюбляють клани, які складаються з мірдейн, ельфів та людей, а альянси з будь-якими іншими расами малоймовірні, хоч і можливі.

The mirdain are staunch and ancient allies of the humans and the dwarves, though their tendency to see themselves as natural leaders causes a fair amount of friction. Mirdain prefer clans which contain mirdain, elves and humans, and alliances with any of the other races are unlikely, though not impossible.

Світ очим мірдейн:
“The empires and kingdoms of other races may rise and fall, but the Forest Republic remains, eternal and unchanged. We must be true to our ancient laws and customs, which – like the trees themselves – have grown and flourished in Mirendil’s soil.”
– Naessa Rivermist, elflord member of the Grand Parliament.

“We seek to know all, understand all and be prepared for all. Wherever you travel on Agon, the subtle hand of the Republic may be felt but never seen.”
– Selewyn Shadesong, mirdain diplomat

“For too long, the mirdain have been content to subtly manipulate, and the current war-torn state of the world bears witness to that policy’s failure. Since the lesser races evidently lack the intellect and temperament to properly govern themselves, we should unite them under the aegis of firm but enlightened mirdain rule.”
– Sirthas Dragonshield, Arrowhead commander

“At little more than two centuries of age, the human kingdom of Mercia should be forgiven some of its naivet? and brashness. If the humans would but accept our leadership a little more readily, the mirdain might guide them past some of the traps and pitfalls of youth.”
– Caradhan Silverhold, Serene Spire mage

“Guided by the teachings of Ymir, the dwarves have turned their race and nation into the vessels of a strange and idiosyncratic destiny. If those stout little worker drones would but listen to reason, their energies might be put to better use.”
– Nailys Snowleaf, mirdain merchant


Мірдейн очима інших рас
“Nothing in this world gives me greater pleasure than a long chase followed by the felling of full-grown mirdain prey.”
– Muld?n the Tireless, mahirim hunter

“Words, words, words… sometimes a friendly punch in the face is needed to make my mirdain clanmates discuss less and do more.”
– Hardvald Darkthrone, dwarven clan leader

“Soon Melek will create a black hole to suck the sun out of the sky and end daylight forever. On that night, the rivers of Agon will become blood courses for the liquid proof of our hatred of the depraved and effeminate Mirdain.”
– Daelil Arkinshard, alfar priestess

“Uzkar say: kill first, discuss peaceful alternathieves later. What I like to do is crush big mirdain heads and make them go quiet.”
– Uzkar Finefist, orkish raider

“The mirdain are lost in a labyrinth of their own making, full of outdated laws, customs and beliefs. This means that they tend to dither and discuss endlessly when swift, decisive action is called for. If the mirdain would but shake off some of their cultural ballast, they would make even better allies for Mercia and the human race.”
– Simeon Bailmarsh, human admiral


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development