Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Махірім

Під сяйвом Примарного Місяця, зграї махірім глибоко проникають у ворожу територію, грабуючи та вбиваючи без жалю. Вони зникають так само швидко, як і прийшли, залишаючи після себе лише руїни як результат своїх блискавичних рейдів.

Махірім – це раса жорстоких хижаків, чиє суспільство лише нещодавно стало цивілізованим. І хоч зараз у них є міста та закони, вони зберігають дикі вовчі очі, гострі інстинкти та безжальну жорстокість своїх предків.

Племенні землі (The Tribelands)

Батьківщина махірім знаходиться в північно-західній частині основного материку Агону. На сході від них знаходиться королівство Дварфів Дверхейм, а на півдні – ельфійська республіка Міренділ. За морем Сартан на півночі знаходиться Ніфлхейм, вкритий льодом та багатий на ресурси континент, за володіння яким борються як махірім, так і дварфи.

Племенні землі вкриті здебільшого трав’янистими пагорбами, які перемежовуються з великими за площею листяними рідколіссями. Більш дикі регіони є домівкою як для великої кількості хижаків, так і для великих популяцій різноманітних монстрів. Наприклад, Гноллів завжди знали в Племенних землях, а от наростаюча загроза, яку представляє Культ Місяця, зла раса колишніх махірім, які вклоняються напівбогу, що зветься Місячний Звіря, з’явилася нещодавно.

Червоний Місяць (Red Moon)

Столиця Махірім займає низку трав’янистих островів посеред озера в центральному регіоні Племенних земель. Зі своїми низькими дерев’яними будівлями, що стоять серед високих осінніх дерев, Червоний місяць видається таким собі компромісом між силами природи та цивілізацією.

Посеред Червоного Місяця стоїть дивна напіворганічна і майже яйцевидна будівля, яка називається Місячна башта, яка була збудована з гвеличезних плит рідкісного і цінного місячного каменя. Башта старіша за місто, що оточує її, і ніхто не знає чому їй дали таку дивну і унікальну форму. Місячна башта – це святилище для тих, хто поклоняється Теї (Theia), на честь якої побудовано великий комплекс храмів.

Гравці за махірім починають свою кар’єру в одному з трьох поселень, які знаходяться недалеко від столиці.

Культура та релігія

Махірім поклоняються Теї, яка є другим місяцем Агону і яку називають Примарним Місяцем. Вони вбачають в своєму космічному божестві багато різних аспектів: Тею як військового завойовника і Тею як мисливицю та богиню достатку.

До недавнього часу махірім були расою диких мисливців та кочівників, які возили свої речі за собою від табору до табору. Поступовий рух в сторону цивілізації розпочав король-пророк, якого звали Амурран і який у видінні бачив Племенні землі сучасною та потужною національною державою. І хоч король-пророк вже давно помер, його справу продовжують Старійшини Черевного Місяця, організація, чию владу відчувають навіть у навіддаленіших куточках Племенних земель.

Впливові фракції

Гравці приймають участь в житті Племенних земель виконуючи завдання від шести потужних організацій 1, які шукають шляхи для втілення своїх власних більш або менш зловісних намірів.

Старійшини Червоного Місяця, які з’явились в столиці Племенних Земель під впливом робот короля-пророка Амуррана, намагаються цивілізувати примітивних кочівників махірім. Їх робота триває, оскільки вони мріють перетворити Землі в культурно розвинену і потужну військово націю.

Довгі Пазурі вбачають в махірім лише мисливців, а всіх інших вважають здобиччю. Групи нападників безжально атакують поселення інших рас, із задоволенням вбиваючи та грабуючи їх. Довгі пазурі – традиціоналісти, які хочуть, щоб раса махірім залишалась сильною, лютою і неприборканою. Між ними та Старійшинами часто виникають суперечки.

Коло Нейт – загадкова група, що поклоняється синьому місяцю Нейт і вважають його джерелом всієї магії в Агоні. Коло – це чарівники, які особливо цікавляться магічними речами та стародавніми артефактами. Представники Кола сильно відрізняються від інших махірім тим, що наполегливо вивчають історію як своєї раси так і всього світу.

Вовчі маски – орден елітних вояків, що слугують зброєю для Старійшин Червоного Місяця. Названі так із-за своїх шоломів, за якими не видно обличчя, Вовчі маски зазвичай ладнають внутрішні справи Племенних земель, але інколи їх відправляють з нечастими завданнями типу “вдарив-і-відступив” вглиб ворожих територій.

В Примарній зграї вважають, що якщо хтось хоче стати справжнім мисливцем, то йому потрібно випробувати себе в бою з найлютішими і найнебезпечнішими створіннями в Агоні. Примарна зграя – це група махірім, яка полює на інших махірім заради виклику та задоволення своїх дивних бажань.

Культ Місячного Звіра поклоняється давньому злому божеству, яке час від часу з’являється в Племенних землях, щоб полювати і вбивати всіх, хто стає в них на шляху. Прихильники його культу намагаються копіювати лють та непередбачуваність їх бога і хоча колись вони теж були махірім, вони мутували в форму більш приємну для нього.

Які в махірім є особливості?

Стоячи на задніх лапах махірім пересуваються з такою самою швидкістю, як і представники інших рас. Але коли вони не в бою, то можуть ставати на четвереньки і бігати зі швидкістю коня. Оскільки вони їм насправді не потрібні, то махірім не вирощують власних манутів, але можуть купляти чи забирати їх у інших рас.

Лише ковалі махірім можуть створювати Примарні пазурі, зброю, яка робить з дуже рідкісного матеріалу, який називається місячний камінь. Примарні пазурі мають дивний зв’язок з Теєю, Примарним місяцем і коли сам супутник наближається чи віддаляється, так само змінюється і магічна сила, яка вкриває кожен пазур надприродною аурою.

Завдяки своїй войовничій і дещо зухвалій природі та свого походження від напів-кочових племен, не дивно, що у махірім мало друзів. Вони, щоправда, неохоче поважають таких не менш войовничих орків, в яких бачать сильних та дієздатних воїнів. І хоч вони теоретично можуть вступати в союзи з членами інших рас, все ж віддають перевагу союзам з орками та іншими махірім.

Світ очима махірім:

“If I am stronger, I will take what is yours. If you are stronger, you will take what is mine. This is the natural order of things.”
– Yulane the Proud, Long Claw raider 

“That which cannot defend itself should not be suffered to live. Weakness is an insult to the gods, and Theia bids us remove all weaklings from under her gaze.”
– Merdan the Brave, Wolfmask agent 

“Since they are helpless to stop our raiding parties, imagine how our sickly neighbours would fare against a united army of the Mahirim. The day will come when such an army sweeps all before it, clearing the way for our rightful mastery.”
– Ylmon the Wise, Elder of Red Moon

Махірім очима інших рас:

“Sit! Fetch! Play dead! They are not even fit to serve as our pets, and will be put down like the scabby mongrels they are!”
– Naeva Darkshroud, Alfar from Shoal 

“I respect the Mahirim as hunters and as warriors, but their culture is despicably cruel and primitive. If they would but submit to Mirdain teaching, we could civilize those simple-minded brutes.”
– Derheil Silverglade, Mirdain from Charybdis

“Of all non-orks, the Mahirim are the least pathetic and puny. In fact, Orks sometimes ally with that noble race of predra… pedrato… hunters. If the Mahirim are extra nice, Ashaka may even spare them from the Big Burning, hehe.”
– Azog Elfstrangler, Ork from Flaming Skull 

“To a Mahirim, the world is a hunting ground full of prey such as you and me. They value nothing outside their own strange culture, and the only way to deal with them is by the sword.”
– Moirna Fernway, Human from Sanguine 

“You can forget about your dragons and your gargantuas, the second most dangerous thing in the world is a Mahirim raiding party. They are fast, agile and strong, and they fight with the ferocity and cunning of born predators. What? Well, the most dangerous thing in the world is clearly an angry Dwarf. Which is why you should shut up and buy me a beer.”
– Iarlgrim Snowshield, Dwarf from Ymir’s Tear

1) Деякі з цих груп будуть недоступні на момент релізу. Вони будуть додані згодом як контент-аддони після запуску гри.


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development