Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Darkfall New Dawn: Результати PvE стрест тест івенту

Цієї неділі, після PvP події за підтримки GM, ми вирішили залучити зацікавлені сторони і всіх інших бажаючих в мирному прочухані монстрів, щоб перевірити, наскільки добре вони жили під навантаженням. Спочатку спробували на ледачих гобліназ, після того з їх більш здатними кузенами і хаос, який відбувся було не тільки дивно споглядати, а й надзвичайно цінним уроком для нас.

Ми думали, що ми повинні розділити нашу точку зору кліпом з обльотом. І хоча це не є стандартною практикою, ми залишили наші голоси, щоб показати, що ми теж весело проводили час, по інший бік. Зверніть увагу, спалахи під час левел-апу введені для того аби допомогти нам дебажити і цього не буде в релізі.

Кліп був знятий з графічними настройками за замовчуванням, з тінями, за цими специфікаціями:

  • i7-6700k @4.00GHz
  • 16gb ram
  • GeForce GTX 980
  • SSD

Боротьба була еквівалентом середньої облоги з більш ніж 80 гравців борються проти близько 50 монстрів.
Частина управління гравцями сервера ледь зламав піт, але ми знали, що від попередніх стрес-тестів подій, де у нас було більше гравців на тому ж місці.

Що турбує нас відбувається в був сервер Ai і сервер фізики, яка служить сполучною ланкою між Гаєм і гравцями. З спостереження за весь вечір, йдучи від ікру на нерест ми помітили деякі шляхи вдосконалення.
На стороні клієнта, це було досить гладко для багатьох гравців, зі зрозумілих причин нижче, ніж звичайний режим відтворення, але все ще вище 40 кадрів в секунду для гарної частини. Однак виявляється, що залишилися витоку пам’яті мають більший вплив на спектаклях, ніж очікувалося. Для вирішення цієї проблеми, ми будемо повторювати такі події, спеціально орієнтовані на стороні клієнта поліпшень.

Одна річ, яку ми помітили в такому масштабі бойових дій є те, що під час боїв тільки невелика кількість монстра армії брали участь в бойових діях, і це те, що ми повинні пристосуватися. Потенційний напрямок буде має більш слабкі особин, але більше з них беруть участь у боротьбі. Це допомогло б поширити бабло краще також і зробити спільне проживання / співробітництво більш необхідним.

Спасибі всім, що прийшли, ми сподіваємося, що ви весело провели час. З нашого боку ми вийдемо з цього схвильований і з нетерпінням чекаю, щоб побудувати на цій системі.

Побачимося в грі!

 

No Comments, Comment or Ping

Reply to “Darkfall New Dawn: Результати PvE стрест тест івенту”


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development