Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Conquer the Seas: patch notes

Нарешті маємо можливість представити широкому загалу список основних нововведень у Darkfall, які приніс останній експаншен “Завоювання морів”. І хоч його запуск важко назвати ідеальним – в багатьох речах відчувалося недоопрацювання, які мають виправити останнім швидким патчем, який наразі застосовують, – але вцілому зміни були гарно сприйняті громадою.

Оскільки змін дуже багато, то ми зупинимось на найцікавіших із них. Повний список ви можете знайти на офіційній сторінці експаншену: “Conquer the Seas”.

Новий AI мобів

Перше що кидаєтсья в очі – повне ребалансування мобів. Тепер вони менше туплять та розумніше використовують свій арсенал . Бити їх стало значно складніше і розробники відповідно підвищили лут, який можна з них зібрати та зменшили їх HP. Багато мобів середньої та високою складності вже не вийде вбивати соло – вам обов’язково знадобиться група. Плюс до всього мобам додали багато резістів і слабкостей (наприклад, скелети мають імунитет до стріл, але слабкість до сокир та палиць) і тепер доведеться експериментальним шляхом знаходити їх слабкі сторони.

Морський контент

Як очевидно із назви – це основна частина нововведень цього експаншену. Тепер кораблі стало легше будувати і вони нарешті відрізнятимуться швидкістю, додані нові морські моби (найцікавіший з них – кракен, що може потопити цілий корабель). Потужність усіх гармат (в тому числі і корабельних) збільшена, а для пострілів знадобиться ресурс під назвою “чорний порох” (black powder).

У північному та південному морях з’явилися “Морські башти”, які можна буде захоплювати лише з кораблів раз на три доби. Клан, що захопив башту матиме певну матеріальну винагороду і плюс його ім’я буде висіти над клан-станціями в кожному NPC-місті і гавці зможуть швидко подавати заявки на вступ до цього клану.

Нова система облоги міст та маєтків

Про неї ми вже оглядово писали в минулому дописі.

Домівки гравців

По-перше, у грі додалися морські села (sea villages), де зможуть жити гравці, а клани – контролювати.

Додався новий вид житла: Player Keep. Поставивши певні розширення тепер можна добитись, щоб у Віллі могло жити до 6 чоловік, а у Player keep – до 11. В будинках можна ставити вендорів та ігрові автомати. Строк оплати за будинок збільшено до 13 днів, а платити за вас зможе будь-яка людина.

Зміни в рукопашному бою

Для рукопашного бою додані нові скіли та спеціалізації. Спеціалізації поідлені на дві групи, де ви зможете обирати одну з кожної
групи:

  • Перша група: подвійний стрибок та боковий крок
  • Друга група: Guardsman (при парируванні на 75% менше витрат стаміни), Unfazed (на 50% менше зменшення стаміни, коли по вас попадають), Indestructible (весь магічний захист +5.0, HP +10), Destroyer (збільшує рукопашшну атаку на 40% проти гравця зі стафом)

Плюс нові скіли: Disabling Blow (не дає цілі парирувати удари), Rage (додає від 1 до 3 магічного захисту на 40-50 секунд, лікує на 10-30 хітпоінтів, коштує 100 мани; ви маєту бути озброєні meele-зброєю, і як тільки ви витягнете іншу – бонус пропаде), Spotter (збільшує дистанцію ідентифікації).

Зміни в стрільбі з лука

Тут теж додалися нові спеціалізації, але вони йдуть однією групою: Jump shot (можливість стріляти в стрибку), Aqua shot (стрібльба під водою), Master scout (збільшений радіус ідентифікації гравця), Mana shield (кожні 10% одиниць дамаги по гравцю відніматимуться від 15% мани), Mage killer (збільшено дамагу по гравцям зі стафом на 20%), Mage hunter (весь магічний захист +5.0, HP +10).

Також додався новий скіл: Disabling Shot (не дає цілі парирувати удари).

Глобальні кулдауни на однотипну магію

  • Перша група: Acid rain, Death fog, Flames of vengeance, Ice storm, Mana blast, Thunderstorm, Toxic rain, Volcano, Wall of fire
  • Друга група: Blizzard, Disintegrate, Exploding charge, Inferno, Unholy flames, Virtuous wrath, Meteor strike

Расові скіли

  • Альфар: Alfar Cunning (збільшує максимум мани на 0-10), Alfar Resilience (бонус захисту від кислоти 0.5-3.0)
  • Дварфи: Dwarven Durability (збільшуж максимум HP а 0-5), Dwarven Perseverance (рукопашний скіл, менше витрат стаміни та захист проти дебафів), Dwarven Steelmaster (збільшує витривалість скрафченого армору 10%)
  • Мірдейн: Elfsight (збільшує максимальну відстань ідентифікаії), Mirdain Insight (збільшує максимум мани на 0-10)
  • Люди: Human Ingenuity (до 50% довше тривалість дії ефекту ситості), Human Willpower (збільшує максимум мани на 0-10)
  • Махірім: Mahirim Endurance (збільшує максимум HP на 0-5), Mahirim Huntspeed (збільшує швидкість бігу, але не спринту)
  • Орки: Orkish brutality (до +3 бонусу дамаги з хай-левел Greataxes), Orkish Toughness (збільшує максимум HP на 0-5)

Крафтінг

Доданий скіл Industry, який скорочує час на крафтинг втирчі. Також додані нові скіли для спеціалізації броні: Bloodcraft та Shadecraft. Перший додає бонус HP забираючи ману, другий – навпаки.

Інше

Додані торгові маршрути. В певних місцях карти розміщено торгові гільдії, де ви можете закупити товари, які треба буде доставити в інше представництво гільдії. Коли ви візьметесь за доставку у вас за плечима з’явиться рюкзак і ви втратите можливість телепортуватись (маунтами та кораблями користуватись можна). Успішно доставивши товар на місце можна очікувати до збільшення вкладення до 1.5 раз. Чим повільніше ви принесете товар, тим менше буде прибуток. Logout під час доставки каратиметсья штрафом.

Тепер можна буде розбивати вогнища на природі і там готувати їжу. Розпалити вогнище можна буде майже на будь-якому достатньо рівному місці і воно працюватиме до 30 хвилин. Айтем для створення вогнища з’явиться як елемент Woodcutting.

В містах деякі з торговців зможуть змінити вигляд вашого персонажу за гроші.

І це лише приблизно половина з усіх змін!

 

No Comments, Comment or Ping

Reply to “Conquer the Seas: patch notes”


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development