Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Бета-рев’ю від Жанни Мазетті. Частина 6

Позначки:

Сьогоднішній переклад оглядів закритої бети Darkfall від Жанни Мазетті хоч і короткий, але дуже цікавий, адже в ньому розповідаєтся про одну з найцікавіших сторін гри (яка, до речі, вже буде доступна трохи більш ніж за два тижні), а саме PvP. Читайте далі.

Вибачаюсь за майже тиждень мовчання, але до мене приїжджав друг. З тих вихідних я грала щодня і пробувала різні раси (махірім просто чудові), досліджувала та допомагала клану альфар будувати місто. Я хочу одразу зазначити, що написання цих оглядів – це далеко не 10-хвилинна справа, де я потроху розповідаю про все, що спаде мені на думку. Насправді це займає деякий час, оскільки я намагаюсь перевірити все знову і знову на відповідність, щоб потім зітхнути з полегшенням. Зазвичай я закінчую писати близько третьої ночі.

Я можу згадати напам’ять всі ті речі, яким ви чекаєте від мене підтвердження, описів, тощо… і якщо я про це не говорю, то це значить не те, що мені начхати на ваші бажання, а лише те, що мені не дали на це дозвіл – я не маю права розголошувати всю інформацію про гру.

І разом з тим мене дуже турбує, коли мої коментарі трактують неправильно, перекручено, вирвано від контексту і вбачають в цьому знамення апокаліпсису. Будь-ласка, не робіть поспішних висновків з маленьких клаптиків інформації, які можуть бути навіть застарілими, коли ви самі спробуєте гру – тобто, наприклад, коли я кажу, що для крафтінгу стріл потрібне золото, то я не маю анінайменшого уявлення чи це буде у релізі гри, а також чи буде ціна більшою або меншою, і чи це саме стосується інших видів зброї.

Я бачила декілька прохань розповісти щось про PvP. Не знаю в якому саме сенсі – якщо про основи механіки магії та боїв, то про це я розповідала у минулих оглядах (про те, що потрібно цілитись під час удару, вибирати активний спел перед кастом, тощо), якщо ж про мої особисті враження, то вони будуть цілком суб’єктивні. Добре, я висловлю їх тут, але читайте їх з певним скепсисом, адже це лише мої особисті враження.

Швидкість та перебіг бою більше схожі на Oblivion, аніж на FPS: у атак є анімація та невеликий час на підготовку (або і те, і інше), що робить бій досить повільним, набагато повільнішим, аніж у FPS. Каст єдиного спелу прямої дії який я бачила, Mana missile, триває приблизно секунду (навіть якщо ви будете його кастити постійно затиснувши ліву кнопку миші – аналогічно зі стрілами – і продовжуватимете рухатись під час активації і під час стрільби), а потім ще летить до цілі – тобто місця, куди вказувало перехрестя прицілу на момент запуску – досить повільно, що від нього можна ухилитися. На відстані у вас буде більше шансів проти того, хто боїться вас, якщо ви будете стріляти досить широко, в надії, що він ухилиться саме в тому напрямку (це нагадує момент, коли під час пенальті воротар намагається вгадати в яку сторону стрибати), аніж якщо ви будете цілитись в нього, або з упередженням, тому що це дасть йому більше шансів ухилитись.

Може тому що у новачків початкова зброя досить слабенька, чи нам не вистачає спеціальних атак (які потрібно ще “відкрити” та купити), чи і те, і інше, але зараз ми б’ємо один одного дуже-дуже слабо, навіть коли попадаємо.

Немає способу швидко ухилитись від атаки, коли ви стоїте перед суперником – чи може я просто не знайшла як. Стоячи лицем до суперника ви можете ухилятись в сторони (продовжуючи цілитись та стріляти), але робите повільно.

Часто вам знадобиться вправність ваших рук, або принаймні мізків. Наприклад, ви можете скористатись укриттями та ландшафтом для створення переваги над суперником, плюс вам потрібно цілитись у суперника намагаючись не попасти у товаришів splash-ем, постійно тримати око на рівні стаміни…

Чи це цікаво? Мені це подобається, особливо тому, що ви потім зможете облутити один одного і це робить кожен бій дуже особистим. Коли я лише почала грати, то билася з хлопцем в полі високої пшениці, де я помітила як він пригинався, щоб напасти на мене зненацька (вона була достатньо високою, щоб він сховався в ній пригнувшись). В один з моментів він відбіг підлікуватись, тож я почала оглядати будинки один за одним розуміючи, що він будь-коли може вистрибнути на мене. Я не могла натиснути , щоб підсвітити та вибрати його як ціль бо тут взагалі нема такого, я не могла вертіти камерою, аби подивитись чи він не підкрадається до мене ззаду, поки я заглядала в будинки, тож це нагадувало гру в кішки-мишки – де до самого останнього моменту не зрозуміло хто все-таки миша… і я зрозуміла, що це вперше за багато років у мене серце так калатало при PvP в MMO. Я хотіла замочити того хлопця! Я хотіла забрати його речі! І я була неймовірно задоволена, коли він помер, хоча насправді це річка в яку він впав допомогла мені його позбутися (пробачте, мої розповіді про PvP досить ламерські).

І нарешті ще декілька ігрової інформації. Зараз потрібно вбити двох зі своєї (та дружньої?) раси, щоб стати “червоним” (тобто вбивцею). Коли ви “червоні”, то не можете респавнитись у стартовій локації, чи столиці, а також використовувати їх послуги, тому що ви в їх Kill-on-sight списку. Вам потрібно прив’язатись до свого кланстоуну якщо ви в клані, який володіє ним, до нейтрального або хаотичного міста (де ви можете скористатись їх послугами), чи до біндстоуна в дикій місцевості.

Незалежно від того “червоні” ви чи ні, ви можете скористатись невеликими торговими таборами, які можна знайти поза межами міст і у яких є пара продавців та банк, а в деяких випадках навіть стіл для крафтінгу. Так все є зараз. Я збираюсь написати про міста побудовані гравцями в наступному оновленні.

Вони зараз патчать бета-сервер, тому поки я чекаю, то повідповідаю трохи на питання, які задавали на форумі.


Ти стаєш червоним лише на 10 хвилин?Ні. Це насправді ваш рейтинг в суспільстві, ви можете бачити його у вигляді полоси під вашими статами. Він тримається постійно, поки ви його не зміните, наприклад, вбиваючи своїх расових ворогів. Є і тимчасова зміна, коли ви просто попадаєте по комусь зі своєї раси (але не вбиваєте), тоді ви стаєте бродягою (“сірим”) і вас будуть бити в містах як і “червоних”. І якщо хтось вас вб’є, то навіть будучи представником цієї ж раси у них не буде штрафів рейтингу, але це короткий тимчасовий статус.

Цікаво, що буде, коли вас вб’ють після того, як стаєш червоним і більше не прив’язаний до стартового міста… Стаєш не прив’язаним ні до чого?
Я не знаю куди саме вас переприв’яжуть. Але до недавніх пір ви залишались прив’язаним до стартового міста і мали тікати звідти якомога швидше одразу після респавну. Зараз це змінили, але як саме я не знаю, пробачте.

Я сподіваюсь, що тут реалізовані здібності, які відкривають певні форми спеціальних рукопашних атак.
Є багато потужних атак та здібностей, які потрібно відкрити та купити. Я особисто не пробувала, але особисто бачила як хтось волав у чаті як йому подобається “knockback”, який він щойно придбав.

Якщо це за багато років вперше її серце калатало під час PvP в MMO, то цікаво в які дитячі MMO вона грала.
Ігри, що змушували моє серце калатати – це в основному UO та AC1, і здебільшого з двох причин: із-за гільдійських та персональних протистоянь, а також тому, що помираючи ви втрачали все, що несли з собою. З іншого боку я майже засинала декілька разів, коли билася у instance PvP зонах в одній дуже популярній MMO. І остаточно вирішила забити на ту гру, коли заснула під час бою один на один і перемогла його, тому що цього хлопця добив мій пет, поки я спала.

Також один з моїх друзів, хто теж приймає участь у беті, прочитав мій огляд і сказав, що бачив кращий спел прямої дії, аніж Mana missile і він летів набагато швидше, майже як стріла. Ура!

Скріншот.

© Грудень 2008, Gianni Masetti. Лінк на оиригінал.

 

No Comments, Comment or Ping

Reply to “Бета-рев’ю від Жанни Мазетті. Частина 6”


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development