Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Бета-рев’ю від Жанни Мазетті. Частина 5

Позначки:

Вибачення за велику затримку з оновленнями на сайті – свята все-таки 😉 Але у вільний час продовжуємо готувати нову інформацію про гру. Цього разу вас чекає переклад нового відгуку про гру від Жанни Мазетті. Сьогодні мова піде про магію. Думаю, ви знайдете для себе щось цікаве та нове.

Магія! Я знаю, що ви воліли б побачити список заклять та шкіл магії – або хоча б скріншоти їх меню – але зрозумійте, що мені не дозволяють цього зробити. Але я все-таки можу дати вам загальну ідею використання магії у грі (принаймні те, яке є на поточний момент, бо я не маю ніякого уявлення про те, які зміни, якщо такі є, розробники підготували в якості сюрпризу).

Всі починають гру маючи на озброєнні одну магічну школу (Мала магія) з рівнем 1 і двома заклинаннями цієї школи (Mana Missile та Самолікування) також з рівнем 1 кожне. Для того, щоб закастити одне з них, необхідно тримати в руці посох, який можна забрати в монстрів чи інших гравців, або купити в магазині. Коли ви озброїтесь та візьмете його в руку, то будете перемкнетесь на вигляд від першого лиця, але перед тим як почати кастити вам потрібно ще вибрати активний спел.

Коли ви це зробите, то ваші руки та палиця з’являться екрані, а зображення спелу з’явиться у ненумерованому слоті під хотбаром. Вам буде зручніше спостерігати за описом, якщо ви відкриєте картинку зі скріншотом. Подивіться на хотбар зліва. Ви побачите символ, що виглядає як блакитнувата комета – це зображення Mana Missile. Вона є в двох місцях: у слоті 8 хотбару, тобто ви зможете активувати його натиснувши 8 (або в теорії клацнувши на іконку) і в ненумерованому слоті під хотбаром, який показує яке заклинання активне зараз. Якби у мене в руках був лук, то в тому слоті було б зображення луку, а якби я дістала меч, то відповідно зображення меча.

Коли ви обрали активне закляття, ви можете закастити його натиснувши ліву кнопку миші. Якщо це направлений спел, то він полетить туди, куди вказує перехрестя прицілу. У Mana Missile немає кулдауну і воно дуже швидко каститься, тож ви можете палити ним поки у вас не закінчиться мана. У Самолікування довший час касту і кулдаун в пару хвилин, який показується напівпрозорим сірим слоєм на іконці спелу і який поступово зникає.

Mana Missile не одразу попадає в місце, куди ви цілили. Заклинання ще деякий час летить в ту сторону (на скріншоті вище – це блакитне коло), тож вам потрібно врахувати, що ваша ціль може рухатись і цілитись відповідно з упередженням по аналогії із луком.

На картинці вище Mana Missile ось-ось попаде туди, куди вказувало перехрестя прицілу в момент, коли я його кастила. І схоже, що воно промаже (той хобгоблін рухався), але насправді воно попаде, оскільки Mana Missile робить Splah-пошкодження (тобто наносить дамагу по невеликій площі). Якби я стріляла з лука, то скоріш за все промазала б (у стрільбі з лука немає splash-дамаги, принаймні зі звичайними стрілами, а я не пробувала інших).

Splash-пошкодження означає, що ви можете поцілити в землю прямо під ногами вашої цілі, чи у стіну за ним і все-таки попадете по ньому, але я не перевіряла чи в такому разі нанесені пошкодження набагато менші, аніж при прямому попаданні. Тут немає критичних ушкоджень і знову ж таки я не знаю чи є різниця по частоті та/або пошкодженні при прямому попаданні і splash-дамазі. Якщо хоч хто-небудь – друг чи ворог – близько до місця, куди ви попали спелом, ці ушкодження будуть нанесені їм всім. Прощавай, тупа стрілянина! Щоправда, я в той же час не знаю чи splash-пошкодження робляться всіма видами магії – я пробувала лише Mana Missile, а там же є багато спелів та шкіл магії.

Але ми підходимо до іншого питання: ріст вмінь та дерево спелів. Кожен раз, коли ви успішно кастите закляття, ви отримуєте невеликий (дробовий) плюс як до самого заклинання, так і до відповідної йому магічної школи. Коли рівень скіла досягає наступного цілого значення ви побачите skill-up повідомлення як на скріншоті (тобто, якщо ви підвищите рівень з 20.1 до 20.9, ви його не побачите, а от якщо з 20.1 до 21.3, то воно з’явиться).

Думаю нікого не здивує, що два початкові заклинання дуже-дуже слабкі, особливо спочатку. Хтось, хто сильно прокачав Mana Missile до рівня X, сказав, що тепер він кастить два блакитних кола, але ушкодження і досі незначні.

На додачу до двох початкових спелів там є також інші заклинання, які можна використовувати при володінні Малою магією на рівні “1”, якщо ви їх придбаєте в магазині. Я купила одне, Магічний щит, і коли я спробувала його закастити, то побачила повідомлення, що мені бракує перламутрової раковини (це річ, яка добувається рибальництвом). Я почала рибалити і за півгодини добула дюжину цих раковин. Я закастила Магічний щит, але він не протримався довго (хоча того часу вистачило б на більшість типових PvP двобоїв), і, можливо, його тривалість залежить від рівня скіла. Також мені здалося, що каст цього спелу став піднімати мій рівень у Малій магії швидше, аніж початкові закляття, які не вимагають компонентів для касту (я не пригадую як точно вони називаються: компоненти, реагенти, чи взагалі якось інакше – це все із-за хронічного недосипання). Як би то не було, коли ви добуваєте матеріали типу руди, каміння, деревини, тощо… коли обдираєте звірів чи ловите рибу, та коли знімаєте з когось лут, ви отримуєте масу речей, які мають спливаючі підказки, які повідомляють вам, що це компоненти, які використовуються в заклинаннях. Я вже уявляю значки доларів, які світяться в очах майбутніх крафтерів та збирачів…

Коли ви піднімаєте рівень володіння Малою магією (і я думаю, що аналогічно все працює для інших шкіл) вам відкривається доступ до інших заклинань, які є у торговців. Ви завжди можете побачити, які закляття є у продавця, але ті, до яких ви ще не доросли будуть “сірими”. Коли ви досягаєте певного рівня у Малій магії, ви відкриваєте Велику магію. І нарешті коли ви досягаєте певного рівня у Великій магії, ви відкриваєте собі доступ до всіх інших магічних шкіл – принаймні мені так казали (я ще не досягала того рівня, який би навіть відкрив мені доступ до Великої магії, але деякі тестери зробили це).

Майже забула! Обладунки дають штрафи на магію (і в дещо іншій мірі на стрільбу з лука). Я помітила це дивлячись на стати персонажа, але я не знаю чи ці штрафи якось впливають на шанс невдачі касту, або потужність заклинання. Я також помітила, що часто стріляючи з лука (я навіть близько не використовувала магію в таких об’ємах) я піднімала скіл “стрільба у обладунку” і хоч я не на 100% впевнена, але штрафи статів потроху зменшувались. Може я тут помиляюсь, але думаю, що є також і “магія в обладунку”, але не знаю напевне.

Сподіваюсь, що ці новини не були дуже наплутаними. Вже дуже пізно, а я дуже стомлена і тому не знаю наскільки вони вийшли зрозумілими. Я побачила як хтось на форумі питав чи гра приносить мені задоволення. І відповідь – так. Це весело і я насолоджуюсь грою. Причина того, що я не поспішаю писати їй оди в тому, що я не знаю чи все буде так само гарно, коли гру запустять на повну, як є зараз із обмеженою кількістю гравців. Я впевнена, що розробники виконали величезну роботу і те, що я побачила перевищило мої очікування, але я не хочу писати великими літерами 30-го розміру, що ця гра рулить, бо брала участь в бійках максимум з 4-5 людьми. Не сприймайте мою стриманість за брак ентузіазму – я просто намагаюсь писати огляди об’єктивно і обмежувати їх лише тим, що я бачила на власні очі, не дописуючи туди те, що я хотіла б бачити, чи просто свої здогадки, але мені справді подобається ця гра.

Пробачте за малу кількість скріншотів. Я опублікувала пару ландшафтів з людських земель, хоч вони і не стосують сьогоднішньої теми: скріншот 1, скріншот 2. До речі, бачите ту велику гору? Я взібралася на неї після того як зробила скріншот. Ви можете йти куди вам заманеться і, хоч вам і не вдасться видертись на перпендикулярні схили, ви можете побігати навколо і знайти інші способи як туди дістатись. На додачу до всього, замки та доки інколи мають драбини, по яким можна вилазити. Надобраніч!

&copy 2008, Gianni Masetti. Лінк на оригінал.

 

No Comments, Comment or Ping

Reply to “Бета-рев’ю від Жанни Мазетті. Частина 5”


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development