Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Бета-рев’ю від Жанни Мазетті. Частина 4

Позначки:

Хоч і зі значною затримкою, але продовжуємо ділитись новинками геймплею від Жанни Мезетті, одного з бета-тестерів Darkfall. Цього разу мова піде про блокування щитом, а також трохи про стрільбу з лука та крафтінг.

Блокування удару щитом активується гравцем, який може також парирувати удар і зброєю, але тоді він відіб’є менше пошкоджень.

Щоб парирувати чи блокувати удар, потрібно натиснути і тримати кнопку “V” (це поведінка за замовчуванням, і я переставила цю дію на колесо мишки). Поки ви триматимете кнопку натисненою, ваш персонаж прикриватиметься щитом і відбиватиме значну частину дамаги. Щоправда, під час блоку ви не можете атакувати і крім того стаміна витрачається дуже швидко, а вона дуже важлива (коли у вас закінчиться стаміна, то вважайте, що вам капець – ви не зможете ані прискоритись, ані навіть як треба махнути мечем).

З самого початку практично всі персонажі – рукопашники. В групі блокування – дуже корисний скіл в PvE, завдяки якому ви зможете бити сильних мобів, оскільки поки гравець на якому “агро” поступово відступатиме прикриваючись щитом, інші – битимуть моба ззаду (це з одного боку наноситиме більше пошкоджень мобу, а з іншого зменшить вірогідність попадання по союзникам). Я подумала, що варто зробити скріншот того, як виглядає прикривання щитом, під час бою нашої групи з оркським солдатом (NPC), але на картинці (скріншот) щит вийшов знизу, бо відступаючи я продовжувала бити його. Коли я натискала блок, то мій орк одразу прикривався щитом спереду. До речі, ті два симпатичних хлопці за NPC-орком з моєї “паті”.

Не можу нічого розповісти про користь з блоку в PvP, бо я цього не пробувала, адже в PvP стаміна грає ще більше роль. Щоправда, тут є зілля на стаміну, а також закляття (я точно бачила спел “перегнати ману в стаміну” у списку спелів в магазині магії, і мабуть він не єдиний), тож це може бути і важливою складовою PvP, коли є можливість швидко відновлювати стаміну під час бою.

Стрільба з лука – дуже весела штука, хоч і настільки ж складна. На скріншоті моя група орків б’ється проти NPC орка. Я стріляю з лука. Мій спільник поруч постійно переміщується вліво-вправо, щоб уникнути попадання моба-лучника (ви можете ухилятись від стріл та магії, якщо будете достатньо швидкими). Сподіваюсь, що стріли які з нього стирчать були пущені мобом, а не мною. Правда, здається вони стирчать з його спини… хммм… (скріншот)

Я вирішила створити людського персонажа, аби спробувати пограти більше за лучника, щоб оцінити наскільки лук може бути основною зброєю із достатньо прокачаними скілами. Зараз цей задум в процесі виконання, але ось скріншот, де я намагаюсь поцілити в скелета. Цілитись набагато простіше, коли монстр спиняється, аби кинути на вас закляття, або вистрілити, але я намагалась стріляти при будь-якій нагоді і до останнього, аби використовувати кожен шанс, щоб підняти скіл, поки не доведеться все-таки перемкнутись на рукопашну зброю (скріншот).

Ви також можете бачити затухаюче повідомлення, про прокачування Стрільби у броні. Цей скелет досить близько, але стріляти в рухому ціль з дистанції не так-то просто, оскільки недостатньо просто прицілитись. Вам варто прикинути де він буде, коли стріла долетить до нього і цілитись саме туди. Вам також варто брати до уваги траекторію польоту і піднімати приціл трохи вище цілі, оскільки якщо ви цілитиметесь прямо у когось, хто знаходиться на великій відстані, то стріла впаде на землю не долетівши. Стріли літають по параболічній траекторії залишаючи легкий слід, з якого можна визначити звідки вона прилетіла.

В якості альтернативи добуванню стріл з мобів та покупці в магазині я вирішила спробувати зробити їх самостійно. Вам знадобиться сокира та кирка, щоб добути деревину в лісі та руду із рудовмісних скель. Потім вам потрібно буде попиляти у майстерні, щоб зробити ратище і розплавити руду (використовуючи щипці у плавильні), щоб зробити наконечники. ПОТІМ вам потрібно взяти наконечники, руду та ніж по дереву до крафтерського станка, де ви вже отримаєте стріли, але лише коли заплатите певну суму (чому?!? навіщо вам моє золото? я тільки-но 10 хвилин бігала містом як остання ідіотка з повною сумкою непотребу, аби лише зробити ці стріли!) Але не всі типи крафтінгу вимагають стільки кроків. Наприклад, для того, аби зварити їжу, треба набагато менше (принаймні для простих рибних страв, які я випробувала).

І нарешті я створила людину, щоб змінити пейзаж. І який пейзаж! Бігаючи по людським землям мені постійно ввижається Oblivion (скріншот).

© Грудень 2008. Жанна Мазетті. Лінк на оригінал.

 

No Comments, Comment or Ping

Reply to “Бета-рев’ю від Жанни Мазетті. Частина 4”


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development