Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Бета-рев’ю від Жанни Мазетті. Частина 3

Позначки:

Вчора за певних причин Жанна не змогла викласти очікуване продовження огляду Darkfall, але зробила невеличке оновлення до другої частини, де пояснила деякі організаційні аспекти. Сьогодні ж вона продовжує радувати нас інформацією про різні особливості гри.

Пару наступних днів я не зможу писати великі за обсягом огляди (до мене приїхали друзі), але принаймні спробую викладати скріншоти та короткі коментарі так часто, наскільки це можливо.

Перш за все, здається я розворошила бджолиний вулик, коли сказала, що мене нудить від виду від першого лиця. Я пожартувала! Якщо потрібно, я можу сфотографувати свою клавіатуру, щоб довести! Не сваріться через це. Насправді поточна комбінація видів від першого та другого лиця цілком нормальна. Я просто не люблю бігати з видом від першого лиця взагалі. В деяких іграх у мене з цим не виникає аніяких проблем (наприклад, TF2), в інших, типу Half Life, мені на пару секунд стає зле по-справжньому. Мене не турбує це в Darkfall, просто я люблю бігати навколо із оголеною зброєю.

Перший скріншот на сьогодні було зроблено ззовні однієї зі стартових локацій ельфів. Я відійшла якнайдалі від NPC, що дає початкові квести і рухалась вперед, допоки його ім’я не з’явилось поруч з курсором. Дистанція з якої я дивилась на нього (а може це була вона – у ельфів все так неоднозначно) – це максимальна дистанція на якій ви можете побачити спливаюче ім’я: крок назад і воно зникне. Відстань може здатись вельми далекою, але вам потрібно навести приціл абсолютно точно, з точністю до пари пікселів. Це дуже складно зробити, коли хтось рухається.

Фонтаноподібна річ на цьому скріншоті – це кланстоун (clanstone). І поки я не забула: непоясненою річчю в минулій новині була голова з трикутною іконкою зверху екрану. Це іконка харчування, яка з’являється, коли ви поїли (і відновлюєтеся швидше). Інша річ, про яку я не згадала – це те, які графічні налаштування я використовую у грі: я залишила їх по замовчуванню, що, мабуть, означає середні.

Ну і завершу сьогоднішню новину двома новими скріншотами. Обидва взяті у столиці орків, з того самого місця в той самий час, але один із увімкненими тінями, а другий – із вимкненими: Shadows on/Shadows off.

© 04 грудня 2008, Жанна Мазетті. Лінк на оригінал.

 

No Comments, Comment or Ping

Reply to “Бета-рев’ю від Жанни Мазетті. Частина 3”


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development