Darkfall Online. Український інформаційний ресурс
Darkfall Online UA
DarkfallOnline.com Особливості гри Раси Darkfall Шпалери
Купити Darkfall

Масовий закритий beta-тест 10-го листопада

Позначки:, ,

Майже після двомісячної перерви маємо нарешті цікаву інформацію від розробників. Вони вже майже завершили тестування апаратної сумісності з грою і тепер підібрались до стрес-тесту серверів. Роздача запрошень розпочнеться з 10-го листопада. Переклад оригіналу повідомлення зі звітом Tasos’а про виконану роботу представлено нижче.

Як ви вже і самі знаєте, ми проводили перші етапи бета-тестування Darkfall. В основному це були тести на сумісність з апаратним забезпеченням. Завдяки цьому тестуванню ми мусили пересвідчитись, що на всіх конфігураціях Hardware Darkfall нормально запускається, а також перевірити основний функціонал. Ми змушували тестерів виконувати послідовність дій: скачати клієнт, входити в гру, патчити гру, створювати персонажа, заходити в гру та перебувати в світі деякий час, щоб пересвідчитись, що вони не зіткнуться з якимись несподіваними глюками і все йтиме гладенько. Все це необхідне було для того, аби на наступних етапах тестери не зіткнулись з елементарними проблемами і щоб вони сфокусувались на більш важливому тестуванні геймплею. Ці тести виявились дуже корисними і продуктивними. Впродовж цього тестування ми виявили багато проблем сумісності з апаратною частиною, сумісності з різними запущеними паралельно з Darkfall програмами, а також різні проблеми патчера, логін-сервера та ігрового світу. В той же час проводились і внутрішні тестування.

Щоб ви змогли повніше уявити картину, ось чого ми добились першими етапами тестування: зараз весь Darkfall вже залито на сервери. Світ працює практично без зупинок. Ми запускали методологічні та функціональні середовища для тестів. Ми почали апаратне тестування з мінімумом увімкнених можливостей. Потім ми включали, або відключали ті можливості, які нам хотілося перевірити. Це робилось для того, аби зменшити “шум” створений іншими компонентами, які ми ізолювали. Ми робили вайп бази практично кожен день і рідше, аніж 2-3 рази в день. Це тому, що ми ще не тестували сам процес розвитку персонажу, а робили оптимізації в системі збереження даних. Ми поступово додавали функціонал і зараз дійшли до етапу, коли увімкнено маже все. Серед досі вимкнених можливостей – це моби поза початковими локаціями, більшість підземель та території призначені для розбудови кланами власних міст. Ще серед вартих уваги речей можна згадати те, що під час випробувань у тестерів були інструменти, які будуть відсутні у релізній версії Darkfall.

наша мета на цих етапах тестування зробити так, щоб найважливіші речі працювали як задумано, поки ми будемо просуватись у вдосконаленні більш другорядних речей під час наступних етапів тестування. Гра завжди була в стані, коли можна було запустити на повну потужність, але це було б значним марнотратством ресурсів і заважало б ранньому тестуванню. В цьому Darkfall відрізняється від інших багатокористувацьких онлайн ігор (MMO). Ми могли б запросто запустити її на повну, якби це була звичайна послідовна гра, але вона такою не є. Darkfall – самодостатня гра й існує безліч шляхів, по яким може піти гравець. Це не гра, яка покладається на квести, де ви просто виконуєте завдання за завданням декілька місяців допоки ви не станете крутим. В Darkfall ви граєте собою з першого ж дня. Тож, як ви і самі розумієте, не може бути одного шляху тестування. Поведінка гравців в Darfall сильно відрізнятиметься і нам потрібно буде попередити всі можливі збіги обставин.

Ось що відбувалось до сьогодні. Ми розповідаємо це все, щоб ознайомити тих з вас, хто досі не задіяний в бета тестуванні з нашою філософією тестів та довести до відома спільноти поточний стан справ.

Занурившись в тести, ми спізнились із цією заявою на пару тижні, але ми збираємось відкривати доступ до бети більшій кількості тестерів з 10-го листопада, плюс/мінус пару днів, щоб це якраз співпало з наступними етапами встановлення нашого сервера. Ми включимо багато можливостей, які зараз відключені, через наші потреби. І ще раз я маю наголосити, що основна мета періоду бета-тестів – підготувати Darkfall до релізу, тому ми проводимо його за чітким планом. Не можу не сказати, що навіть в поточному стані гра приносить масу задоволення і ми сподіваємося, що і вам вона сподобається під час проведення наступних етапів бета-тестування.

Дякую за увагу.

© Жовтень 2008, Tasos. Лінк на оригінал.

 

No Comments, Comment or Ping

Reply to “Масовий закритий beta-тест 10-го листопада”


Darkfall OnlineDarkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online
Darkfall Online UA
geosyncr: synchronize your gpx data with flickr Ashenwolf: web and software development